2013. november 27., szerda

Hogyan rajzoljunk pillangót

Néhány hete ismét elkezdtem rajzolgatni. Elsősorban állatkákat és mesefigurákat, valószínűleg azért, mert a gyerekeknek, akinek megmutatom, mindig nagyon tetszik, én pedig örülhetek, hogy milyen tehetséges vagyok :)
Íme két "nagysikerű" állatka-rajz:
Maci
Kutyus
Azt is megfigyeltem, hogy a gyerekek nagyon szeretik a szép, élénk színű képeket, ezért ha épp van nálam színes ceruza, kiszínezem őket.
Hogy ne csak én tudjam elkápráztatni a manócskákat, bemutatom, milyen egyszerű pillangót rajzolni.
  1. Oválist rajzolok
  2. Ovális

  3. Ezt három vonallal hat részre osztom.
  4. Felosztás

  5. A vonalakat lekerekítve megrajzolom a pillangó szárnyait.
  6. Szárnyak

  7. Megrajzolom a testet és a csápokat
  8. Test

  9. Tulajdonképpen készen is van. A fő vonalakat kihúzom filctollal, ezen kívül három kört is rajzolok még a szárnyra, ami az előző lépésben elmaradt.
  10. Kihúzva

  11. Kiradírozom a ceruzavonalakat.
  12. Filctollas vonalak

  13. Nincs más hátra, mint a színezés.
Pillangó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése