2013. november 23., szombat

Karácsonyi képeslapok 2013. 2.

A most következő négy képeslapban az a közös, hogy mindegyikhez Sizzix-et és különféle domborító mappákat használtam. Ha valakinek nincs otthon ilyen, akkor akár házilag is eszkábálhat, itt leírom hogyan. És persze papírboltban is lehet eleve domborított lapokat venni, de az kevésbé kreatív.

  1. Csillogó hópelyhek
    Erről a képeslapról legalább 50 képet csináltam, próbáltam megmutatni az igazi különlegességét, a glitteres kiemelést, de sajnos nem nagyon sikerült, úgyhogy mindenkinek a fantáziájára bízom.
    Az alap fehér kartonra ezüst színű lapot ragasztottam, erre pedig hópelyhekkel domborított fehér lapot. A hópelyheket glitteres tollal átrajzoltam, hogy ne csak kiemelkedjenek, de csillogjanak is.



  2. Ablakos
    Ehhez a laphoz jó sok papírt, és a dombornyomó mappák közül is ötfélét használtam. A barna alapra fehér kartont, arra ismét barna lapot ragasztottam. Ezután vágtam hat egyforma fehér négyzetet. Ezek közük ötöt különböző mintákkal domborítottam, a hatodikat átkötöttem barna madzaggal, hogy úgy nézzen ki, mint egy kis csomag. A négyzeteket a képen látható módon felragasztottam a lapra.



  3. Szalagos
    A harmadik képeslaphoz ugyanazt a domborító mappát használtam, mint az elsőhöz. Egy fehér lapot hópelyhekkel domborítottam, majd négy egyforma széles sávot vágtam belőle, a végüket háromszög alakban bevágtam. Ezt felragasztottam egy szürke lapra, vigyázva, hogy a minták megmaradjanak.  A szürke lapot átkötöttem kék selyemszalaggal, majd az egészet ráragasztottam egy gyönyörű kék alapra.


  4. Négy
Díszes
Ez a képeslap némileg hasonló, mint az egyik tavalyi fenyődíszes (Karácsonyi képeslapok 5. pont). Ugyanazt a pecsételőt használtam hozzá, és a dísz is kiemelkedik a lapról, igaz, ezúttal csak egy. Amiben más, az az, hogy a lapról kiemelkedő dísz háttere domborított. 
A fehér alapra piros kartont ragasztottam, erre spirálpöttyös domborított kartont. Egy másik fehér kartonra pirossal fenyődíszt pecsételtem, körbevágtam úgy, hogy egy kis fehér sáv maradjon a piroson kívül. A tetejét átkötöttem aranyfonállal. Ezt 3D ragasztóval ráragasztottam a domborított lapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése