2013. november 25., hétfő

Karácsonyi képeslapok 2013. 3.

Ismét három karácsonyi képeslap következik.

  1. Első
    A mai első képeslap roppant egyszerű. A bordó alapkartonra felragasztottam a mintás papírt, aminek az aljára szalagot tettem. A mintás papírt Internetről töltöttem le és nyomtattam ki. Ilyeneket könnyű találni, a keresőbe be kell írni, hogy "free christmas scrapbook  paper".


  2. Csomagos
    Ehhez a laphoz szintén Internetről letöltött mintás papírok maradékait használtam. Négyféle lapból négy kisméretű téglalapot vágtam, úgy, hogy a négy együttes mérete nem nagyobb, mint a bordó alap szélessége. Hármat barna, egyet vörös cérnával csomag-szerűen átkötöttem.
    Az alapra fehér kartont ragasztottam, erre pedig rá a karácsonyi dobozokat. A tetejére pirossal feliratot pecsételtem.

  3. Harmadik
Keresztszemes
A harmadik képeslap betétjét kb. másfél hónapig hímezgettem (igaz, nem túl szorgosan). A minta keresztszemes technikával készült, egyszerűen beleragasztottam egy piros karton alapba, aminek az elején ovális "ablak" van

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése