2011. december 23., péntek

Karácsonyi képeslap 5.

Az elmúlt napokban megszállt az ihlet, csomó jó ötletet vetettem papírra, amit még karácsony előtt meg kell valósítanom. A nap felét ellustálkodtam, úgyhogy délután rohamtempóban álltam neki a hiányzó képeslapok gyártásának.
A mai első egy elegáns, fekete alapú lap. Elkészítése meglepően egyszerű, a végeredmény mégis lenyűgöző. Eleve feketében gondolkodtam a tervezésnél, más színnel nem is nagyon tudom elképzelni. Lássuk, hogy készül:
  1. Egy fekete kartonlapot a szokásos módon előkészítek (Karácsonyi képeslap 1-3. pont).
  2. Karton előkészítése
    Méretre vágva
    Félbe hajtva
  3. Ugyanolyan fekete kartonra körző segítségével 6 különböző méretű kört rajzolok (a legnagyobb átmérője se legyen nagyobb a lap szélességének felénél). A körző tűje alá néhány réteg kartont teszek, hogy ne maradjon lyuk a körökön.
  4. Kör rajzolása
    Körök a lapon
  5. Ollóval kivágom a köröket (lehet szikével is próbálkozni, nekem ollóval gyorsabb).
  6. Karton korongok
  7. A karton korongokra fehér, ezüst és arany színű zselés filctollal hópehely mintákat rajzolok. 2-2-t minden színből.
  8. Hópehely minták
  9. A kartonon elkészítem a 'Boldog Karácsonyt!' feliratot, ovális vonallal körberajzolom, majd körbevágom.
  10. Boldog Karácsonyt!
  11. A felirat hátulját teljes egészében, a korongok hátuljának viszont csak a közepét beragasztózom és tetszés szerinti elrendezésben az előkészített alapra nyomom.
  12. Ragasztózás
    Ragasztás
  13. Kész.
Karácsonyi képeslap

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése