2012. június 4., hétfő

Kék korszak

Az elmúlt pár hétben megint nem nagyon volt időm kreatívkodni, viszont adódott néhány alkalom, amire szerettem volna szép képeslapot adni. Az időhiány miatt nem fotóztam le a fázisokat, de a végterméket azért igen, úgyhogy szerencsére meg tudom mutatni, milyen csodaszép dolgokat készítettem.
  1. Az elsőt a takarítónőnknek szántam, aki hamarosan gyermekáldás elé néz és valószínűleg kisfiú lesz a baba.
    Semmi extra nincs benne, világoskék karton alapra fehér domborított réteget ragasztottam (Sizzix-szel domborítottam, de ilyen papírokat papírboltban is ki lehet fogni vagy akár saját magunk is készíthetünk házi domborítót).
    A domborított lapra ráragasztottam egy világoskék selyemszalagot, arra pedig egy kétrétegű zsiráfot és egy virágot Sok boldogságot! felirattal.
  2. Zsiráfos képeslap kisfiú születésére
  3. A második képeslap a párom húgának készült születésnapjára.
    Lila négyzet alakú alapra fehér kartont ragasztottam, amit előtte szürke háttérszöveges pecsételővel mintáztam és a széleit ívesre vágtam. Erre még feketével rápecsételtem egy szülinapos feliratot. Ez is kapott egy vékony kis selyemszalagot, amire lepkét csücsültettem. Talán látszik a képen, a lepke pöttyeit lilás glitter-ragasztóval csillogóvá tettem.
  4. Születésnapi képeslap
  5. A harmadik képeslap szintén egy kisfiúnak készült (illetve az anyukájának), aki nemrég született. Erre 10 percem volt ötleteléssel együtt. Scrapbook papírból körbetéptem egy kisfiúsnak ítélt képet (kék alapon kék babakocsi), ezt felragasztottam fehér karton alapra és Boy pecsételővel, 3 különböző árnyalatban végigpecsételgettem a lap oldalát.
Képeslap kisfiúnak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése