2014. április 16., szerda

Születésnapi képeslap

Bár már rég tettem fel új bejegyzést, nem tűntem el, csak a húsvétra készülök gőzerővel. Egyelőre nem írom le, hogy miket készítettem, hogy legyen meglepetés, ígérem, az ünnepek után megosztom.
Addig is itt egy nagyon egyszerű születésnapi képeslap. Tudni kell rólam, hogy akármilyen icipici maradék papírt vagy szalagot is képes vagyok eltenni "jó lesz még valamire" felkiáltással. És lám, tényleg. Ennek a lapnak a lényege pont a különféle mintás körök összevisszasága.
Egy kék karton alapra felragasztottam 6 mintás kört, ezek közül 3-ra rápecsételtem, hogy 'Celebrate'. Lehetett volna 'Happy Birthday' vagy bármi más is, de ez most pont illeszkedett a mérethez.

Hogy egy kis különlegességet is csempésszek a lapra, a belsejébe egy kis pecsételt tortát ragasztottam 3D ragasztóval. A tortán a lefolyó krémet pedig hőre puffadó festékkel festettem, így tényleg folyó krémes hatása lett.
Ezen a képen talán jobban látszik:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése