2014. február 8., szombat

Télapó ruhás teafilter tartó

Ígérem, ez az utolsó bejegyzés a 2013-as karácsonnyal kapcsolatban. Szintén a kollégáknak készítettem, hogy legyen választék. Csak papír, olló, ragasztó és szalag kell hozzá, no meg néhány teafilter. Az egyes elemeket én vágógéppel vágtam, de persze ollóval is lehet.
Télapós teafilter tartó
  1. Piros papírból kis tasakokat készítettem. A papír ne legyen túl vastag, mert különben nagyon merev lesz és nehéz belecsúsztatni a teafiltert. Kb. olyan kell, mint a géppapír.
  2. A tasakok felső sarkát levágtam (ott, ahol nincs összeragasztva, illetve a hátulját kicsit alacsonyabbra vágtam (a 2. képen látszik, hogyan).
  3. Fehér géppapírból hullámos szélű köröket szabtam, ezeket a tasakok tetejére ragasztottam, a felesleget levágtam.
  4. A tasak aljára csipkézett szélű fehér papírt ragasztottam.
  5. A gombokat fekete kartonból vágtam (vágógéppel), de lehetne igazi gombokat is felragasztani.
  6. Végül ezüstös kartonból kivágtam a csatot, barna szalagot fűztem át rajta, körbekötöttem a tasakot.
2 tasak fér bele

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése