2014. január 26., vasárnap

Karácsonyi képeslapok 2013. 5.

Tavaly már nem volt időm az összes legyártott képeslapot feltenni a blogba, de természetesen mindet lefotóztam, és amint időm engedi, közzéteszem. Íme, a következő adag.

  1. Ezzel a képeslappal elég sokat szöszöltem. A mintát innen töltöttem le, és be kell vallanom, az enyém nem sikerült olyan szépre, mint az eredeti. Azt hiszem, a Pergamano technikát még gyakorolni kell. 
    Pergamano képeslap


  2. Maradék papírt sose dobok ki, mert, hogy a klasszikust idézzem: majd jó lesz valamire. Már egy hatalmas doboz van tele velük. Van, amiből csak egy félcentis csík, van, amiből kicsit nagyobb. Ezt a képeslapot azért szeretem, mert kitűnő hasznosítási módja a maradék papíroknak.
    A barnás alapot is újrahasznosított papírból csináltam, egy régi mappa hátlapját használtam fel hozzá. Ehhez nem illett volna a hófehér, ezért félfamentes rajzlappal dolgoztam tovább. Ezt levágtam kicsit kisebbre, mint az összehajtott alap. Ceruzával három sávot rajzoltam rá, majd a sávokon merőleges irányban fél-fél centis kis sávokat. Ezeket szikével kivágtam. Utána a ceruzanyomot kiradíroztam. Három különböző mintás karácsonyi lapból vékony csíkot vágtam és egyesével befűztem a kivágott réseken. Leírva elég bonyolult, de valójában pofonegyszerű az egész.
    Sávos


  3. A harmadik képeslap különlegessége az a font, amivel a Boldog karácsonyt! feliratot írtam. Ezen az oldalon találtam (Holly&Berrie a neve), fehér kartonra kinyomtattam, filctollal kiszíneztem. Ezen kívül nyomtattam még egy kis karácsonyi rajzot, amit szintén filctollal színeztem ki és 3D ragasztókockával a lap közepére ragasztottam.
    Boldog karácsonyt!


Ennél a lapnál először megcsináltam a fehér alapot, majd kiszabtam a sötétkék kartont, ami kb. fél-fél centivel kisebb, mint az összehajtott alap. A kék kartonon szív alakú vágósablonnal kivágtam egy kis ablakot. Ha valakinek nincs vágógépe, akkor ollóval is ki lehet vágni, de úgy azért nem lesz olyan szép szabályos. A kék kartont rátettem az alapra, és ceruzával körberajzoltam, hogy lássam, hova kell majd a mintát pecsételni. A rápecsételt mintát filctollal kiszíneztem, majd az egészre ráragasztottam a kék kartont. Az alját ezüst színű szalaggal és kör alakú felirattal díszítettem.
Szíves

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése